SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: adammaj@majsports.pl / +48 692 688 050

MAJSPORTS » Trening siłowy

Trening siłowy

Ćwiczenia wmacniające i kształujące sylwetkę

1. TBC „Total Body Conditioning” – oznacza ogólnorozwojowy trening dla całego ciała.

Zajęcia są odpowiednie dla obydwu płci i każdej grupy wiekowej. Są idealne dla fanów fitnessu. Podczas zajęć wykorzystujemy ciężarki, kettle, TRX, gumowe taśmy, liny, piłki, worki „bułgarskie”. Ćwiczenia TBC modelują sylwetkę i nie obciążają stawów. Forma prowadzonych zajęć łączy trening aerobowy ze wzmacniającym dzięki czemu pomaga spalać zbędną tkankę tłuszczową, poprawia kondycję ciała oraz znacznie wpływają na poprawę koordynacji ruchowej.

Ponadto TBC to:

- przygotowanie do bardziej zaawansowanych treningów np. hit-fitnessu

- świetne przygotowanie do wakacyjnych, jesiennych i zimowych wędrówek i wycieczek rowerowych

- doskonałe przygotowanie do innych dyscyplin sportowych np. sportów walki, triathlonu, gier sportowych

2. Hit-Fitness – krótko, intensywnie i nie za często

Trening siłowy o wysokiej intensywności (HIT) powoduje silne zmęczenie mięśni co korzystnie wpływa na ich wzrost. Podczas takiego treningu wykonujemy jedną serię każdego ćwiczenia, jednak seria ta jest na tyle intensywna, że pobudza trenowany właśnie mięsień z możliwie największą intensywnością. Wykonując tylko jedną serię treningową o wysokiej intensywności, można nie tylko uzyskać znaczny przyrost siły, ale także skutecznie rozbudować mięśnie i zredukować tkankę tłuszczową. Ograniczona liczba ćwiczeń oraz tylko dwa treningi tygodniowo wystarczają, żeby osiągnąć znaczący wzrost siły i poprawę proporcji składu ciała. Hit-fitness jest treningiem dla kobiet i dla mężczyzn. W metodzie treningowej HIT wykorzystujemy podstawowe ćwiczenia, które trenują całe ciało, korzystamy z również hantli, kettli, piłek, taśm TRX.

Tyle powtórzeń, ile dasz radę zrobić – a potem jeszcze jedno!                                                           

3. Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny to proces, w którym w zamierzony i planowany sposób używa się ćwiczeń fizycznych budujących zintegrowane wzory ruchowe, czyli ruchy naśladujące aktywność sportową, angażując do pracy całe ciało. Trening funkcjonalny jest zamierzonym odejściem od wyizolowanej pracy mięśni czy wykorzystywania w ćwiczeniu tylko jednego stawu na rzecz pracujących grup mięśniowych i zintegrowanych, wielostawowych ruchów występujących w łańcuchach kinetycznych. Podstawowa ideą tego treningu jest zasada użyteczności w wykonywaniu ćwiczenia czy zadań treningowych, która dotyczy bezpośrednio codziennych funkcji życiowych, aktywności i rywalizacji sportowej.

Podstawowe zasady treningu funkcjonalnego to: wykonywanie ruchów wielostawowych, odbywających się we wszystkich trzech płaszczyznach, z udziałem wielu grup mięśniowych. Powiązanie treningu z jednoczesnym ćwiczeniem koordynacji ruchowej, stopniowym wzrostem intensywności i trudności ćwiczeń. Położenie nacisku na ćwiczenia wolne, z wolnymi ciężarami, przyrządami wymagającymi stabilizacyjnej pracy mięśni. Wykorzystanie ciężaru własnego ciała.

Trening funkcjonalny to ćwiczenia o wzrastającym stopniu trudności, którego realizacja wymiernie rozwija zdolności motoryczne (siłę, szybkość, zwinność, koordynacje ruchową, gibkość, wytrzymałość) i rozwija specyficzne umiejętności, przydatne czy to w codziennym życiu, czy do uprawiania konkretnych dyscyplin sportowych.

Trening wykorzystujący niestabilne podłoża, ćwiczenia z wykorzystaniem nietypowego sprzętu takiego jak BOSU, TRX, które wymuszają zwiększona stymulacje układu nerwowego i pobudzają do pracy mięśnie głębokie.

Cennik zajęć:

karnet miesięczny imienny  -  125 zł,

lub  jeden trening – 20 zł

 

Regulamin uczestnictwa w zajęciach:

Każdy uczestnik zajęć powinien posiadać polisę ubezpieczeniową NNW, która obejmuje ochroną ubezpieczonego na terenie całego kraju, 24 godziny na dobę, a także w trakcie zajęć sportowych.

Jednocześnie podpisuje oświadczenie, że nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do uczestnictwa w zajęciach.

Trening siłowy
miejsce zajęć
COS OPO Cetniewo, siłownia duża hala sportowa Władysławowo ul. Żeromskiego 52
Poniedziałek, cross trening, sala Judo COS Cetniewo
od 17.00
do 18.15
Poniedziałek, trening siłowy
od 19.00
do 21.00
Wtorek, trening silowy
od 19.00
do 21.00
Środa, cross trening, sala judo COS Cetniewo
od 17.00
do 18.15
Środa, trening siłowy
od 19.00
do 21.00
Czwartek, trening siłowy
od 19.00
do 21.00
Piątek, trening siłowy
od 19.00
do 21.00
Sobota, trening siłowy
od 09.00
do 11.00
Niedziela, trening siłowy
od 09.00
do 11.00